lördag 2 februari 2013

Damn you, Calicivirus...!

Ropa inte hej förrän du är över ett bäcken, så att säga. I går började vi kvällen med att Oliver kräktes upp det lilla vi pillat i honom, tror iofs mest att det var magen som inte klarade av någon fast föda alls, för han mådde inte illa vare sig före eller efter och idag har han fått tillbaka lite aptit. Däremot kräktes Lukas kl 3 i natt - hann som tur var gissa vad som var på G och hivade honom över sängkanten och ställde honom på golvet, så vi klarade vår säng.

Det kommer bli lite bökigare med honom tror jag, han verkar oroväckande pigg och vill gärna gå runt. Och vill väldigt gärna pussas, känns hemskt att säga att han inte får...

Mina stackars små skruttar....
Puh, känner mig helt slut nu, men mår än så länge ok. Maken däremot kan ev. ha fått en släng verkar det som.

Underbar helg det här....Visst ja, nån skrev i kommentaren med att man visst inte får vabba två föräldrar samtidigt, oavsett, så jag får väl flexa min fredag.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar