tisdag 19 februari 2013

Jeans...

Jag ÄR ju i grund och botten en jeanstjej, och har alltid varit det även om inte alltid det har varit det som passat bäst på kroppen (typ efter graviditeter och så). Däremot tycker jag att det är jättesvårt att hitta jeans som passar riktigt bra när jag är så lång, inte bara benlängden utan liksom rumphöjden (dagens nya ord) kan vara lite problem. Där tycker jag att G-star gör så sjukt bra jeans, de är väldigt bra anpassade efter min kroppsform helt enkelt - tyvärr är de ju bara sjukt dyra med....

Här är två varianter jag gääääärna skulle köpa om nån kom och slängde lite pengar på mig vill säga:

Till vänster Midge Skinny och till höger 3301 Straight. 
De till höger har jag nog tittat på hur många gånger som helst... De G-star jeansen jag HAR hemma har jag oftast hittat på rea, 1000kr för ett par jeans är helt enkelt lite för mycket. Men man kan ju drömma lite i alla fall....

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar