fredag 1 februari 2013

Klorin is the shit

Ja, än så länge så är faktiskt övriga familjen fortfarande frisk, även om det känns som man mår illa hela tiden (men det gjorde jag i samma sekund som Tobbe ringde och sa att Oliver hade kräkts, vad är det med det?). Idag har vi sanerat typ hela huset, torkat av alla ytor med en klorinblandning och tvättat ALLT i 95 grader typ. Vi HOPPAS att det ska räcka! Dessutom har Oliver fått hålla sig i ett eget rum (tja, vårt sovrum då, men nu har vi bytt allt där), och jag och Lukas har försökt vara ute lite och annars varit mest i andra änden av huset.
Jag skulle behöva en riktigt bra kamera för att fota honom, han är INTE still en sekund och gillar inte att man tar kort på honom heller.
Skönt på ett sätt att det frusit till igen, även om det blev lite bedrägligt halt på sina ställen. (Jag höll nog på att dratta omkull 5-6 gånger på promenaden)

Om allt och alla mår bra i morgon också så sticker jag och tränar i morgon förmiddag. Klättrar redan lite på väggarna här, speciellt med en uttråkad Lukas att underhålla med. Håll tummarna igen, det funkade ju förra gången!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar