tisdag 30 april 2013

Ont och gott

Fick äntligen möjlighet att gå och sparras igår, men fasen vad fort man tappar flytet och konditionen till det! Det kommer förhoppningsvis tillbaka relativt snabbt, men det känns alltid surt när man går "bakåt" i utvecklingen... Hade lite otur med, de sista 5 minuterna lyckades jag sparka upp en gammal skada i foten och fick en rejäl stukning. Lyckades tejpa den väldigt snabbt, så jag slapp få en ballongfot, men den är riktigt öm att gå på, även när den är lindad. Nåväl, det bör ju ge sig på några dagar.
Hade ju hoppats att den här vackra regnbågen över vår
träningslokal skulle innebära ett riktigt lyckat pass annars...
På jobbet är det just nu galet mycket att göra, och lite rörigt därtill, så jag känner mig lätt disträ och förvirrad mest hela tiden. Nästa vecka är det GameFair, en stor jakt-mässa, och där är det mycket att stå i - därtill är det mesta lite "special" med uppstoppade djur och tävlingskök. Väldigt rolig mässa att jobba med, men det tar en hel del kraft.
På tal om inget annat så är det här den fina väskan jag fick
av mina föräldrar i lördags. Visst är den snygg!
Här är örhängena jag fick av bror min - ett fint halsband var det med!
Hurra! Fick precis besked om att allt är färdigt för att börja med vår tillbyggnad! Wohooo!!! Det här får vi nog fira lite ikväll!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar