torsdag 18 april 2013

Som jag har längtat...

Ikväll är det ÄNTLIGEN dags att få träna igen, och dessutom sparring! Resterande hosta och förkylning får helt enkelt hålla i sig, för nu har jag bestämt att jag inte tänker vara sjuk mer... Iofs kanske inte hård sparringträning är det allra bästa att börja med, men jag VÄGRAR vänta en hel vecka till! Kroppen känns superrastlös och hyfsat pigg, och rent mentalt behöver jag verkligen slåss lite ;-)

Misstänker däremot att jag har tappat MYCKET nu när jag varit sjuk, dels pga magsjukan men oxå för att jag faktiskt varit så dassig att jag har legat i soffan hela dagarna - det är typ det värsta jag vet, men ibland har man ju inget val. Förutom att jag saknar själva träningen så har jag oxå saknat mina träningskompisar, så det ska också blir kul att få träffa dem! Känns som jag varit borta, sängliggandes, i 2 månader, men det är ju bara 1½ vecka.... Tiden går INTE fort när man är sjuk!

Håll tummarna för mig ;-)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar