tisdag 23 april 2013

Speedshopping

Efter en sinnessjukt rörig och hektisk dag på jobbet (tack snälla mormor som tog Oliver - han hade feber i morse och maken skulle på ett av väldigt få kundbesök, i Skara) så var skallen bara mos. Kände att jag bara ville rensa huvudet lite innan jag hämtade barnen, så jag tog en snabb sväng in på A6. Jag gick och tittade suktande på alla fina 3-kants-bikinis som inte sitter bra på mig en lång stund, tills jag kom på att ...hrm... bysten inte är riktigt vad den brukar nu när jag är smalare, så det kunde ju vara värt ett försök i alla fall. Tror ni jag blev överlycklig när den satt kanonbra!?!? Sen tittade jag på prislappen med - 3 gånger - och den kostade bara 49 kr/ del!!! Helt sjukt.... Så när jag ändå var inne på Stadium så slängde jag ett snabbt öga efter ett nytt träningslinne med, och hittade ett sprillans nyinkommet från Nike för 249 kr (det är nog ungefär vad jag är beredd att betala för ett linne). Toppen!

Hmmm, VAD kan sommarens färger vara....
Köpte en ny hårprodukt med, inför hårklippningen i morgon. Den luktade så sjukt gott, precis lagom mycket av vanilj och kokos men ändå jättefräscht... Perfekt till sommaren!

Första bilden med kameran som blivit en antydan till grynigt i, men då är den tagen kvart i nio på kvällen i uterummet, så det var minst sagt skymning ute och ingen extra belysning eller blixt användes. 
 På lördag ska vi till Göteborg och fira min bror som fyller 30 år (!!!!) och då hoppas vi hinna gå en sväng på stan med. Skulle desperat behöva några toppar till våren/sommaren....


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar