söndag 7 april 2013

Tränarträff

Igår blev det i princip en heldag med kickboxingen (fast utan träning), det var tränarträff och eftersom jag är med i styrelsen så var jag med där oxå. Vi började vi 11 och satt och diskuterade träning, sparring, coaching och tävlingar fram till kl 16 - hade ingen aning om att det låg så mycket tankearbete och planering bakom träningen, känner mig lite imponerad faktiskt :) (inte för att det inte märks på träningen, men ni fattar...)

Sen blev det hem för en kort paus innan vi skulle återsamlas för att gå ut och äta, dricka och umgås på bla CasaGrande. Väldigt, väldigt trevligt, det är ett jättetrevligt och väldigt blandat gäng, tjejer/killar, unga/gamla, nybörjare/erfarna. Alla har ju olika bakgrunder och liv, så kickboxingen är väl nästan det enda vi har gemensamt - och då blir det ju ännu roligare att träffas på något sätt för alla har olika saker att bidra med.

Efter maten fortsatte vi till Murphys där det blev lite öl till, känner mig lite seg idag men jag var ju å andra sidan inte hemma förrän vid två-tiden heller (det kan ju aldrig bero på alkoholen menar jag).

Nu ska vi åka med barnen till lekparken på Kålgården (för att få lite omväxling), hoppas på lite sol så jag kanske tom kan få lite fler fräknar ;-) Kameran ska med, så förhoppningsvis kommer det lite fina bilder i kväll här.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar