onsdag 15 maj 2013

Receptfritt recept för bättre humör

Visserligen har jag faktiskt fått tillbaka lite "röst" allteftersom dagen har gått idag, men det är ändå 4 dagar sedan jag kunde kommunicera på något vettigt sätt - dessutom har jag träningsabstinens - så idag på eftermiddagen kände jag mig trött, rastlös och tämligen tjurig. Receptet på att bota det? En promenad runt munksjön med påföljande fika med den här underbara människan :

Dessutom den enda människan jag umgås med i vuxen tid som känt mig sen jag var liten. Det ger upphov till vissa intressanta, pinsamma och underhållande konversationer ;-)
Gud så välgörande det är med en stunds tjejsnack ibland...!

Tidigare idag försökte jag ta vitsippebilder igen, men med tanke på att jag bara får ca 20 sekunder på mig innan uppmärksamheten sviktar så blir det inga sådär klockrena resultat...


Gaaaah vad svårt det är att få båda två att bli bra på samma bild....
Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, har inte fått sova en hel natt på över en vecka (och man är ju inte riktigt van vid det nu längre), Lukas har växtvärk och Oliver har mardrömmar just nu, verkar det som. God natt!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar