torsdag 13 juni 2013

Gratis PT sökes...

Har landat i sängen nu efter ett efterlängtat sparringpass! Det var ju över en vecka sedan, men jag fattar ändå inte hur jag kan glömma bort hur roligt det är mellan gångerna... Till och med när man får sig en och annan smäll så är det kul, man taggar liksom till och vill ge igen ;-)

En annan träningsform jag väldigt gärna skulle vilja testa är crossfit. Helst med en bra coach som håller en bra balans mellan piska och morot för att peppa... Av nån anledning har jag inga problem med att nån står och pushar mig när jag ska träna - ju mer desto bättre - men i övriga livet skulle jag aldrig tolerera det. Har hittat en okomplicerad version av crossfit som testas av en PT, det här vill jag oxå prova!!! ( skriver från mobilen idag så jag vet inte om länken kommer funka)
      

En bra måltid efter träning - kyckling med en tomat- och mozzarellasallad till. Mmmm....

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar