måndag 24 juni 2013

"Semester", ja eller hur...

Ja herregud, det har varit en hektisk start på semestern, tur jag har 6 veckor! Vi har målat (invändigt), grejat ute och städat (vad mycket damm man drar runt!!!), från morgon till kväll... Igår kväll däckade jag totalt i soffan, och idag känner jag mig lite "dagen efter". Men men, det går snabbt framåt och vi är nästan klara att tapetsera, måste bara välja tapeterna först... 

Golvet får vänta några veckor, plattan är inte riktigt torr än. I morse kom de och isolerade med lösull, så nu är det bara elektrikern vi väntar på! Resten ska vi ju fixa själva... 

Idag halkade jag visst in på modern nails för en pedikyr medan jag väntar på att bilen ska bli färdigtvättad. Känns rätt skönt med en paus. Nu ska jag nog köpa med sushi hem!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar