onsdag 5 juni 2013

Lite som en bergochdalbana

Haha, här växlar humöret fort... Från att ha varit jätteglad i morse när vi pratade med våra snickare, till seg och halvsur på jobbet och nu glad igen...

Snickarna sa att våra fönster kommer på måndag (tjohoooo, vi trodde inte de skulle komma förrän efter midsommar) så på måndag sätts de in och de börjar jobba invändigt med att bla ta upp dörrar till Lukas nuvarande rum. Det innebär att vi måste tömma hans rum helt i helgen, hans säng får flytta in i Olivers rum och Olivers och Lukas leksaker får väl flytta ut till...garaget? Vet inte om jag visat nån bild över hur vi tänkt bygga till, förresten, men här kommer en översikt:
Tillbyggnaden markerat i orange. Klicka på bilden för en större version!
Sen kom jag till jobbet och blev lite seg, innan jag kom på att det är bara 6½ kontorsdagar kvar innan jag går på semester! Då har jag inte räknat med 2 konferensdagar i Göteborg nästa vecka, men jag går inte på semester förrän vid midsommar, så det är ändå inte mycket kvar! Hoppas dessutom (på tal om rubriken) att vi hinner åka Balder en sväng på måndag, när vi nu ändå är på Liseberg... Älskar ju bergochdalbanor!!!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar