torsdag 22 augusti 2013

Fast inte så grön

Idag gick jag över i stadiet "förbannad" (haha, tänk Hulken och sluta garva) och struntade helt sonika i att jag har ont i huvudet och halsen, och gick ner till gymmet ändå. Det är ju liksom ingen pulsträning, och den här förkylningen verkar ju heller inte riktigt bryta ut helt, så vad fasen...

Oväntat blev det ett riktigt bra pass, hade förväntat mig att det skulle vara trögt och tråkigt, men jag tror att ilskan hjälpte till en del på traven! Har lite funderingar på att lägga om mina pass så att det bara blir 2 st (som man då kör varannan gång, fortfarande 3-4 ggr/vecka), ett ben/rumpa och ett överkropp. Ska nog testa det lite, idag kändes det som om det skulle kunna funka att ta hela överkroppen på en gång - jag försöker köra två övningar "samtidigt" för att inte slösa för mycket tid på vila. Så här såg passet ut:

Bänkpress
Skivstångsrodd
Marklyft
Axelpress
"Yxhuggaren" (ingen aning om vad den här heter, men den tränar sidomusklerna i bålen väldigt bra)

Däremellan försöker jag mig på en och annan chin - med bakvänt grepp. Då KAN jag orka två stycken, om det är en bra dag och jag inte är för trött....

Nu mår jag i alla fall lite bättre, det ÄR ju bra att träna ändå!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar