måndag 12 augusti 2013

Måndag

Jag är här - rent fysiskt i alla fall. Psykiskt är jag inte riktigt med idag, det KAN vara lite efterdyningar på den fantastiska kräftmiddagen hos grannarna i lördags... Herregud, mycket god mat och mycket (väl mycket?) god dricka samt en sen hemkomst gjorde att vi var tämligen trötta hela familjen igår, och lite idag med faktiskt.

Min lunchträning har kört igång som vanligt nu, det är jättesegt, men bara att pallra sig dit liksom. Börjar jag hitta på ursäkter så är det snart helt borta... Ikväll blir det kickboxing med.

Min första vecka med 5-2 fasta gick tämligen bra, det är på något sätt mycket enklare att bara "hålla sig" två dagar i veckan än 7. Sen kanske det inte gav så mycket viktresultat som jag hade hoppats, men då får jag ju oxå räkna med att det kanske inte var den nyttigaste helgen i mitt liv. Vi får väl se hur det går nästa måndag på min "invägning".

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar