onsdag 4 september 2013

Det kan ju innebära olika saker för olika personer...

Ok, nu är jag klart irriterad över att inte kunna gå o träna. Jag har ju preciiiiiis kommit in i att det är skönt igen, och så får man en sketans förkylning! I morgon tror jag att jag helt enkelt bestämmer att det får vara nog, så kör jag lite styrketräning på lunchen ändå - även om jag nu måste anpassa det till vad kroppen orkar. Jag blir så lättirriterad annars, för att inte tala om hur mycket lättare det är att vara fokuserad på eftermiddagarna på jobbet efter man har tränat! Det blir ju liksom en mental paus när man får tänka på annat och ladda om lite...

Slutgnällt.

I morse konstaterade förresten Lukas att han minsann inte ville gå till dagis. Nähä, undrade jag, vad vill du göra då? Jag vill gå och träna! Hahaha, ja det kan ju bero på att på lördagarna när vi tränar så får ju han leka och spela på min mobil (=roligast i hela världen typ)....

Kolla, en rymdraket!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar