måndag 2 september 2013

Lite täbd i däsan bara, tackar sob frågar

Jag skulle ju bloggat i går kväll, och lagt upp en massa bilder från när vi var på Universeum, men eftersom jag har tagit över Lukas förkylning (han mår däremot bra igen) så är huvudet fullt av bomull. Och snor. Suck... Det blir ingen träning på några dagar igen med andra ord - men är det inte BARNEN som ska få dagisförkylningar, vad ska de tvinga på dem på mig för??? Jag kan väl iofs ange mig som delskyldig eftersom jag har väldigt svårt att inte pussa på dem, även om de är sjuka, men vadå, jag ska väl ha lite immunförsvar jag med....?

Nåväl, hoppas jag orkar få tummen ur ikväll, för här och nu har jag varken kamera eller nåt annat :) Nu är det ju en ny jobbvecka, får se om den här går lika fort som förra? I så fall lär det vara fredag på ett litet kick...

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar