fredag 13 september 2013

Lördagsdrömmar

Oj, har visst missat att blogga i ett par dagar! I onsdags skulle jag ju lagt upp en post med en massa bilder från när vi plockade majs, jag, barnen och mormor, men jag har inte hunnit lägga över bilderna från kameran än...

I går kväll var det sparring igen, det kändes lite bättre den här gången, även om det nog till en viss del berodde på att jag körde mot några nybörjare oxå ;-) Men det kan ju också vara ett knep för att känna sig lite duktigare, eller?!?! Idag är det en välbehövlig vilodag, träningsmässigt i alla fall - på jobbet är det fullt ös - och i morgon är det ju som vanligt lördagsträning med fika. Guuuud, jag längtar redan efter baguetten, de är ju så sinnessjukt goda (Rosetten på Kålgården om nån missat det)!

Jag veeeet att jag postat denna bilden innan, men allvarligt - hur
god ser den inte ut?!?! 
Varje lördag är det dessutom lite olika fyllningar, så det blir aldrig tråkigt. Bäst att se till att åka till tennisen i tid i morgon, förresten, husvagnsmässan gör ju lätt att det blir lite tjockt i trafiken häromkring.

I kväll är jag gräsänka, så det får väl bli lite myskväll för mig och barnen, och i helgen ska vi nog kolla lite efter tapet till hallen. Jag tycker hallen är ett av de svåraste rummen att möblera och tapetsera, så är det någon som har bra tips så tar jag tacksamt emot dem!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar