måndag 30 september 2013

Project Ass - delutvärdering

Kommer ni ihåg mitt Project Ass? Dvs att jag justerade min träning för att jobba lite mer på att få en snyggare rumpa?

Nu har det gått tre månader, och visserligen har det varit semesteruppehåll och lite förkylningar och sådant där emellan, men jag tyckte ändå det var dags för en statuskoll. Det är ju däremot extremt svårt att själv bedömma om rumpan blivit nåt ... öh, vad ska man säga? Bättre? Snyggare? Fastare? så då får man ju ta tekniken till hjälp.

Här kommer två före-/efterbilder:
Insåg just att jag nog lade dem i "fel" ordning, men här är före-bilden till höger och efter-bilden till vänster. 
Jag är i alla fall konsekvent, så även här är före-bilden till höger och efter-bilden till vänster. 

Nu är det ju knappas nån sån där "wow" faktor, dels för att jag tog före-bilden när jag redan tränat ett bra tag och sen har jag ju heller inte direkt haft riktigt den tiden det behövs för att få en sån stor förändring, men lite skillnad kan jag nog i alla fall se. Rumpan har blivit lite rundare och fått en schysstare form helt enkelt, och det kan ju liksom aldrig bli fel :)

Jag kommer nog fortsätta mitt nuvarande upplägg, eventuellt med något tillägg då och då när jag har tid. Förhoppningsvis kommer rumpan trotsa tyngdlagen lite mer och bli lite rundare ändå... Se där, det blev ju ett väldigt djupsinnigt och allvarligt inlägg det här va? ;-)














2 kommentarer :

  1. Snyggt jobbat! Stor skillnad juh. Putrumpa is the shit.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Ja lite skillnad i alla fall, utan så himlans mycket mer ansträngning än att jag justerade övningarna lite :)

      Radera