torsdag 26 september 2013

Tidstapp och tandlossning

Idag, mitt i allt annat stress som är på jobbet, ska vi åka på konferens med vår nybildade avdelning. Vi ska bo på hotell Mullsjö (håll i hatten, här är det exotiska resmål som gäller) och är tillbaka i morgon, men det känns som det blir lite stressigt... Jaja, jag får i alla fall äta hotelfrulle i morgon, och bara det gör ju saker och ting lite bättre :)

Min träning ligger lite på is den här veckan, dels går ju min torsdagssparring bort idag då, och styrketräningen på lunchen blir för stressigt just nu. Försökte i måndags, men insåg att det inte blev nån vidare bra träning av det när man kände sig jäktad och hade huvudet fullt av annat. Så just nu funkar inte min stresshantering =/

Lördagsträningen uteblir ju med, men det är ju av en rolig orsak, jag och maken ska åka till Göteborg över dagen för att SHOPPA! Är sååååå shoppingsugen nu så jag tror jag avlider, vilket då självklart kommer innebära att jag inte hittar nånting men maken hittar säkert massor... Varför är det alltid så när man liksom VILL shoppa?

Avslutar i alla fall med en underbar bild på världens stoltaste 6-åring, som äntligen tappat sin första tand! Den har varit mer eller mindre lös i nästan ett år nu, så nu var det verkligen dags :-)



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar