söndag 8 september 2013

Weekend pleasures

Vilken helg!

Jobbveckan avslutades med fest i ett sommarhus ute vid Isaberg med hela jobbet - var lite otaggad tidigare i veckan men i fredags var jag på G och jag hade hur trevligt som helst!

Min envetna förkylning har suttit kvar, så jag har bara vågat köra styrketräning, men jag kan jag inte påstå att kroppen inte fått jobba ändå den här helgen - vi har grejat massor i trädgården och bla flyttat en massa sten. Pust! Fast ändå härligt i solen....

I lördags blev det riktigt lördagsmys för mig och maken - en ostbricka med allt gott vi köpte på Ica Focus i Göteborg förra helgen:

Fänkålssalami, parmesankorv, Brie Mieux, Tryffelbrie, Blå korn ädelost, Comté och självklart makens goda aroniasylt till.... Mmm....
Jag vet inte om det är helt lagligt att äta så här gott ;-)
 Vi har lite olika smak när det kommer till vin, maken och jag - rosé gillar vi båda två (helst white Zinfandel), men annars föredrar jag rött framför vitt och han är motsatsen. Tur man kan välja olika :)

Haha, när jag lade upp den här bilden så fick jag en känsla av att jag fotat rätt mycket vin-bilder ;-)
Nu är kroppen trött och äntligen ren (har gått runt i lager på lager av svett och smuts nu när vi grejat idag, guuud så skönt det är att duscha sen då), och det är dags att bara slappa i soffan en stund. I morgon blir det ÄNTLIGEN sparring igen, hurra!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar