torsdag 24 oktober 2013

Ett sista krafttag nu bara

Så, nu var den näst sista stora mässan igång och det är bara en stor kvar... Det blir inte tid över just nu, därav det lite skrala bloggandet. Träningen går också på lite sparlåga nu, dels pga att jag inte riktigt blir av med förkylningen och dels pga tidsbrist, men lite styrketräning och en del sparring blir det ändå - ikväll tex. Har faktiskt fortfarande träningsvärk sedan i måndags, fick lite coaching på ett ryggpass på gymmet då, men nu är det definitivt dags att få in ett lunchpass igen, tror det får bli ben/rumpa idag.

Blev förresten lite chockad i går när nån droppade en kommentar om att det är höstlov nästa vecka, var helt oförberedd på att det var dags redan! Den här hösten har bara rusat förbi, i och med att det varit mycket på jobbet, men ändå... Ska försöka ta åtminstone nån halvdag ledig med barnen, men jag fattar inte hur alla andra gör? Tycker det bara är 20% kvar av barnen varje gång det är lov, hur sjutton arbetar folk? Jag har inte möjlighet att ta ledigt alla lov, då skulle jag ju inte ha nån semester kvar till sommaren...? Det är jättekonstigt.
Igår blev det faktiskt en halvdag på jobbet, tog en lunchbaguette
på Rosetten innan jag hämtade barnen. Jobbade iofs till 20.00 i tisdags,
så jag tyckte att jag hade förtjänat det. 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar