torsdag 10 oktober 2013

Ett tecken, kanske?

Tja, jag behöver ju inte fundera på om jag är förkyld eller inte idag, om man säger så... *snörvel* Båda barnen är ju förkylda, så det var ju ingen överraskning heller. När vi hämtade Lukas igår så var han jättehes, han har nog aldrig varit det innan för han tyckte det var väldigt intressant - hela resten av kvällen satt han och pratade högt för att höra hur han lät :-) Idag får han stanna hemma eftersom han har utvecklat en rätt ful, rosslig hosta...

Över till nåt helt annat - jag ska visst inte shoppa nåt nu för tiden. De köp jag gjort den senaste månaden har typ blivit helt fel allihop! Först mina fina skor jag köpte i Göteborg, dels fick jag prova 3 par i butiken innan jag hittade ett par som inte var trasiga (och då var det ändå Rieker, har aldrig varit med om att de varit dåliga förut) och när jag kom hem såg jag ändå att de jag valde var trasiga i sömmen så jag fick byta dem här hemma. Sen köpte jag en sport-BH, visst, första köpet var helt enkelt mitt fel, jag köpte för liten (fick inte av den) och jag orkade inte prova i butiken, men igår var jag och bytte storlek (utan att prova igen, att jag inte lär mig) och då var det FEL på den när jag kom hem, så nu måste jag in och byta igen... SUCK! Jag borde kanske inte shoppa nåt helt enkelt...

Nu ska jag köra så mycket jag bara orkar på jobbet här idag, så att jag hinner få undan åtminstone några saker om jag nu verkar bli mer sjuk tills i morgon (känns inte otroligt, flåsade som en flodhäst när jag gick 20 meter in till jobbet typ).

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar