torsdag 3 oktober 2013

Work, Bitch

Igår började ju Elmia Garden, och efter att ha löst lite smågrejor under förmiddagen så var det strax efter lunch dags att avsluta jobbet med den mässan och börja med nästa. För att liksom få en ordentlig paus och "nollställa" sig lite så blev det en sen lunchträning på gymmet, och i går hade jag förmånen att få med mig en "egen PT" dit. Det var min kollega som var snäll nog att hänga med och träna, och med extra pepp, greppremmar och lite hjälp så körde vi en timma överkropp (eller jag i alla fall), vilket slutade med att jag var så totalt utmattad i musklerna att jag hade allvarliga problem med att få av och på kläderna vid duschen. Jätteskönt, och fantastiskt kul!

Den dagen jag blir mångmiljonär, den dagen ska jag ALLTID ha en PT med mig som står och skriker på mig så jag verkligen får ut max av träningen. Dessutom vill jag helst ha en personlig kock med som står med ett färdiglagad mål nyttig mat efter... ;-)

I vilket fall så var det så roligt, och även om jag blev helt slut efter så blev det ändå ett tillfälle att rensa huvudet inför nästa mässa - helt perfekt! Misstänker att jag under dagen kommer få en grym träningsvärk dessutom, den lär väl kulminera lagom till i kväll när det är sparring - men den vill jag inte missa så då får det gå ändå!

(ps, Britneys nya låt är ju nästan perfekt att ha på gymmet)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar