måndag 4 november 2013

Helg

Blev visst inget bloggat den här helgen, heller. Vet inte varför egentligen, men just helgerna går ju ofta i ett, och på kvällen vill jag ju liksom hellre sätta mig med lite goda ostar och ett glas vin än att blogga ;-)

Den här helgen har ägnats åt tapetsering, i hallen, närmare bestämt. Idag ska vi få upp de sista detaljerna, så kommer fler foto sen, men här kommer först ett av den ena tapeten:

Midbec.
Den blev bra, men inte riktigt så perfekt som jag hade hoppats på, fast med den andra tapeten och lite nya hallmöbler så ska det nog bli bra det med :-)

Nu har jag äntligen fått godkänt för att lämna blod, så i morgon runt lunch hoppas jag få tid för det här. Det ska ju helst vara en dag när man inte tränar, så då finns det ju inte sååå många dagar att välja på.

2 kommentarer :

  1. Sjuuuukt snygg tapet!!!! Fler bilder tack, och... var kommer den ifrån?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer fler bilder, så fort jag jag är hemma medans det är dagsljus ;-) Ska få upp lite lister och sånt först med bara. Det är Midbec peeling planks mineral :)

      Radera