tisdag 5 november 2013

SportBH tips

För att hoppa lite från det ena till det andra så får det bli ett träningsinlägg till. Träningskläder är nåt som är ruskigt roligt, och svårt, att köpa. Jag vägrar ge en massa pengar för kläder som kommer lukta gammal gympamatta efter en omgång sparring (allvarligt talat, det är helt sjukt, men när man kommer därifrån så luktar man exakt som den där grå-gröna, tunna gamla mattan man hade på skolgympan när man skulle göra kullerbyttor), så de flesta träningskläder jag äger har jag fyndat på rean eller köpt på typ HM.

Har i alla fall hittat en ny superbra sport-BH jag vill tipsa om, en som inte gör att man får "uni-boob" (ni vet när sportBH'n trycker till allt till en liksom avlång, platt korv tvärs över bröstet) och som inte är stört omöjlig att få av och på sig. Det är en Röhnish, som dessutom håller det helt acceptabla priset 250 kr.


Inga toppenbilder direkt, men ni fattar kanske hur den ser ut i alla fall. Den finns i en massa fina färger, min är orange, och får mina varmaste rekommendationer :) Man blir alltid lite mer sugen på att gå och träna om man har schyssta träningskläder!

Sen har jag ju kommit fram till att det i alla fall finns EN fördel med att bysten har... uhm, minskat, i och med att resten av mig har gjort det - man kan välja på en massa olika, lite roligare, sportBH'ar än om man behöver mycket stöd. Inget ont som inte har nåt gott med sig ;-)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar