måndag 9 december 2013

En balanserad start på veckan

I dag var det ingen sparring, och då fick jag istället möjligheten att testa lite BodyBalance på Nordic Wellness. Det är väl lite som en blandning av yoga, thai chi och pilates, och är därmed ungefär motsatsen till mitt vanliga sparringpass...

Inte så dum träning alls, hade jag bara haft lite mer tid så hade jag gärna kört nåt pass eller två i veckan, tror det är bra för kroppen - även om jag nu just inte är så stel av mig ändå, men mer rörlig kan man ju alltid bli.

På fredag är det julfest på mitt jobb, jag är med i planeringarna och det kommer bli en kanonfest tror jag! Däremot har jag inte lyckats hitta nån vettig klänning, så nu får det antingen bli den svarta sammetsklänningen jag hade på tema:gala eller en kjol och någon topp. Jaja, det är bara att inse att man inte alltid kan hitta det man vill (till lagom peng i alla fall).

En annan sak jag vill köpa, eller snarare som jag hoppas hitta på mellandagsrean, är ett par svarta G-Star jeans. Jag är inte märkesfixerad ALLS annars, men just passformen på deras jeans är helt fantastisk... Lär väl inte vara själv om att leta gissar jag, så det får väl bli en runda så fort reorna börjar. Typ sådana här:

Bild från Nelly.com
Som sagt, eftersom det är rätt dyra jeans så väntar jag in rean...

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar