onsdag 26 februari 2014

Kvällsrenovering

Känner återigen att jag håller på att bli sjuk, men jag hoppas kunna få bort det innan det liksom blir nåt av det. Det har ju ändå gått rätt bra hittills, jag har inte blivit mer än förkyld, så styrketräningen har inte blivit lidande även om konditionsträningen blivit det till en viss del. Får väl c-vitamin boosta och se till att ta hand om mig lite, så ger det sig nog :)

I går körde jag marklyft, jag har faktiskt minskat lite, lite på vikterna för att kunna se till att min teknik blir riktigt bra. Visserligen tråkigt att plocka bort vikter, men å andra sidan tar faktiskt träningen MER när tekniken blir rätt, även om det inte är lika tungt. Idag är det bänkpress och pull-ups, tänkte försöka klara 3 oassisterade av den sista, sist klarade jag 2 själv och 1 med hjälp.

Ikväll är det läkarundersökning på kickboxingen, men annars blir det lugnt... Till skillnad från i går kväll, när vi fick tummen ur till att installera en liten kommod från IKEA i vårt lilla badrum. Behöver ha lite förvaring där inne med, och det kändes som en bra lösning. Nu ska vi bara lägga på lite silikon och piffa lite, så är det klart sen :)
Sorry, har bara en suddig, kass mobilbild. Den blå plasten på kommoden
ska vi såklart ta bort, så fort vi lagt silikon där. 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar