torsdag 27 mars 2014

Godmorgon, motivation!

Nu har jag haft en veckas total frisläpp när det gäller maten. Vet inte riktigt vad som hände, men kanske ville kroppen ha en paus och få äta hur mycket som helst? Haha, har nog lätt gått upp 2 kg den här veckan... Hade absolut NOLL inspiration till att ta tag i saken heller, så jag har inväntat lite motivation och fortsatt äta allt jag kommer över - MEN i morse vaknade jag och där var motivationen! Kände mig fortfarande lite äckelmätt sen i går kväll, och kikade in i kylen för o se om jag ville ha frukost och kände bara att Näe, jag är färdig nu. Dags att börja äta nyttigt och må bra av det igen!

Ibland är det nog bra att bara släppa allt ett tag, om inte annat så får man det liksom "ur systemet" lite och landar förhoppningsvis i ny inspiration till att äta bra mat istället. Hade tänkt ge det veckan ut, men nu infann sig ju motivationen så då är det bara att hoppa på tåget!

Nu blir det nog mer sånt här - fräscha grönsaker,
kyckling och lite fetaost :) Inte konstigt att man
mår bättre av sån mat....

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar