måndag 9 juni 2014

Våta hälsningar!

Just nu sitter jag på poolkanten vid attarpsbadet och kollar Oliver och hans kompis. Nu var det ju lite trist att sitta här själv, så jag tänkte passa på att blogga lite!

En sån här dag, med 28 grader i skuggan och sol, känns det ju nästan som semester, MEN vad jag längtar efter vår riktiga semester nu.... Inte så långt kvar i alla fall! 

Träningen går trögare i så här fint väder, det är liksom inte så lockande att gå till gymmet när man kan vara vid en pool 😁 Men men, vackert väder är ju sällsynt och då får man prioritera det istället! Man kan ju vara ute och träna, igår sprang jag tex till yogan på nw - nedför hela vägen (mariebobacken), men SATAN vad varmt det blev! Jag springer ju hellre i värme än kyla, men igår fick jag springa in o köpa rn kall dricka på vägen för att inte
få värmeslag! 


Oliver hälsar att vattnet är perfekt!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar