tisdag 19 augusti 2014

Träna för att LEVA

Aaaah, nu kliar det faktiskt i kroppen.... Efter man tatuerat sig ska man ju inte träna på ett par dagar, dels för att det ju faktiskt räknas som ett "sår" av kroppen (även om mina tatueringar inte är så stora) men kanske främst för att man inte ska sträcka huden eller gnugga den mot tex bänken när man gör övningar (något av en bakteriehärd). Dessutom har jag ju känt mig hängig ett litet tag, så nu är det en vecka sedan man tränade ungefär - och jag som PRECIS börjat få lite flyt igen.

Men men, tatueringarna läker superfint, så nu hoppas jag hinna köra något lite mindre "skavande" gympass och förhoppningsvis även lite Grit Plyo i morgon eller senast torsdag. Har ju fått ont i ryggen med, har inte velat ligga på den sidan tatueringarna är - och naturligtvis är det så jag VILL ligga, så nu har jag sovit på fel sida samt magen = ont i svanken. DET hade inte hänt om jag tränat samtidigt! Jag har i princip aldrig ont i ryggen annars...

Dessutom har det varit lite för mycket jobb, men i morgon öppnar Elmia Lastbil och så här dagarna innan är det rätt hektiskt - haha, fast det kommer fortsätta vara sjukt mycket att göra tills i mitten av november så det är nog bara att bita ihop... =/

Så, ingen träning: grinig, trött Linda som har ont i ryggen och känner sig obekväm.
Mycket träning : glad, nöjd,  (mentalt) piggare Linda som bara har positivt ont, dvs träningsvärk.

Svårt val?!? NEJ!!!!



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar