fredag 12 september 2014

Hav. Tålamod.

Inte sedan jag var liten och mamma klippte håret så har jag haft samma frisyr så länge som den jag har nu. Jag har verkligen älskat den, men nu, efter ca 2 år, så känns det som det är dags att gå vidare och hitta något nytt... Och vad hittar jag då? Jo, den här bilden :

Kate Mara, hittade bilden på Pinterest.
Och blev lite kär i frisyren. Den är lite attityd i, jag har svårt för en "vanlig" page eller bob, men den ser ändå otvungen ut. Perfekt!

Förutom den lilla detaljen att jag måste låta håret växa ut....

Jag har inte haft hellång lugg sen jag var typ 10 år, och en del av anledningen är att det är för jäkla jobbigt att ha tålamod att låta håret växa ut, det är ju bara vansinnigt jobbigt när håret är mitt i ögonen tex. Men, nu har jag bestämt mig, det blir den här frisyren. Och hur långt tid kan det ta att få ut den dit? 1 år? Som tur är har jag ju en bra frisör, så jag litar på att hon kommer se till att jag har en vettig frisyr under tiden :)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar