onsdag 17 september 2014

Klättrar mot toppen

Till helgen ska jag bocka av ytterligare en sak från min Bucket-List , nämligen att skaffa grönt kort i klättring! Det är på Racketcentrum, två dagar med 4 h utbildning / dag, och jag ser fram emot det jättemycket! Vet egentligen inte varför, men jag älskar verkligen att klättra, och har sen jag var liten klättrat på ALLT som går att klättra på. Ser lite på barnen att jag nog fört det arvet vidare, så på söndag kväll ska Oliver få gå och klättra (barnundervisning) med :-)


Sen är det ju så att om man ska kunna klättra mycket så bör man ju både köpa klätterutrustning och betala väggavgift på årsbasis, men det är inget jag kan lägga pengar på nu, så en helg får bli en bra start och så får jag betala per gång när jag sen kommer åt att klättra. Man kan inte få allt...

2 kommentarer :

  1. Åh kul! Har också alltid klättrat på allt och alltid velat prova "riktig" klättring. Bra bucket list-grej!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jamen det är ju nåt oemotståndligt lockande i tanken... "undrar om man kan klättra upp på den här" =D

      Radera