torsdag 16 oktober 2014

Ett uns shoppingsug

Nu, tämligen försenat pga man varit för slut efter jobbet, så har det tillslut börjat växa lite shoppingsug i mig minsann. Brukar ju ÄLSKA att shoppa höstkläder, men när det varken funnits tid eller ork så har det hittills blivit en tämligen billig höst ;-)

Hoppas hinna gå en sväng i helgen och kolla läget lite, det som saknas mest nu är väl lite varma tröjor, scarves och tjocka strumpbyxor, men jag har ju fortfarande inte hittat vare sig kostymbyxor eller kostymklänning... Det kommer väl sluta med att jag köper någon fin, men opraktisk, billig festklänning på HM, jag som så ofta har användning för festkläder....?!?!

Såg tex den här klänningen på HM och blev lite kär...

Assnygg.
(även om jag tyckte det var skitfult med de stövlarna till)

Men som sagt, när sjutton ska jag använda en sån???

Sen är det svårt, jag tycker det är vansinnigt snyggt med en lite mer dressad garderob, men samtidigt så är det ju så jäkla skönt att gå i jeans och en tröja... Och ibland, ibland, känner jag för att ha klänning och vara lite mer feminin... Skulle fasen behöva en garderob för varje personlighet tror jag!

Ingen som har några tips på ett sånt där snyggt höstplagg som man bara MÅSTE testa?

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar