tisdag 28 oktober 2014

Laddad

Vet inte riktigt varför, men de senaste två veckorna har jag varit på ovanligt gott humör, och dessutom pigg! Känns nästan overkligt skönt efter den här hösten, och även om inte arbetsbelastningen är normal än på jobbet så är den åtminstone hanterbar.

Som bieffekt så har jag dessutom varit extra sugen på att träna, något som såklart också bidrar till att jag blir både gladare och piggare - en god spiral helt enkelt. Jag passar på att njuta till fullo av detta utan att överanalysera alltför mycket ;-)

Tack vare denna boost så har jag även höjt de flesta vikterna på gymmet, och idag är kroppen sådär skönt trött. Orkar inte riktigt lyfta armarna och benen bär inte i trappan, men liksom på ett bra sätt :-) Ganska ofta är ju faktiskt spärren mer mental än fysisk när det gäller att höja sina vikter (haha, vilken unik och vis insikt... ) och då gäller det ju att passa på när man är extra laddad!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar