onsdag 26 november 2014

Säg det bara...

... "vad var det jag sa"?!? Aaaaahhhh, vad dum jag är ibland... Självklart var jag på och tränade efter helgen - bodybalance i måndags och styrka i går - och tror FAN att jag blivit sjuk igen. Ok, jag erkänner, jag borde väntat ett par dagar, men jag mådde ju BRA och kände mig PIGG och FRISK.... Skit skit skit...

Så, nu sitter jag på jobbet med halsont och huvudvärk, och känner mig lite allmänt dassig. Nu blir det inget mer tränat på några dagar, jag HOPPAS verkligen jag kan köra crossfit med "gubbarna" ;-) på lördag, för det är ju såååå kul!

I morgon sätter sig maken på Dreamhack, och är väl inte direkt närvarande förrän på måndag (inte psykiskt i alla fall), så nu blir det julpyntande för hela slanten! Tjuvstartade lite här på jobbet och fixade lite julmys och glögg till frukostfikat, och jag är SÅ sugen på jul nu. 



Är lite kär i julbocken som jag hittade på IKEA, skulle vilja ha en likadan hemma (det här är från jobbet)....

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar