onsdag 5 november 2014

Tunga burgare

När kosthållningen sviktar får man ju dra i en extra växel på styrketräningen, så jag fortsätter envetet höja vikterna varje vecka. Igår var det marklyft, fascinerande övning ändå. Jag gillar den jättemycket, för man känner sig liksom stark, men samtidigt är det så fascinerande att man blir så svårdefinierat slut i kroppen efteråt. Det är ju inte så att man känner att "gud vad trött jag blev i benen/armarna/ryggen", utan den tar liksom ut sin rätt på kroppen som helhet - man kan ju inte annat än älska det!

Efter jobbet igår blev det en spontan tripp till Brooklyn Burgers för att testa även detta nya hamburgerhak. Det var väl mycket mer likt Munchies, mer av just ett "hak" och lite mer åt snabbmatshållet. Gott, men då gillar jag nog Munchies bättre, deras bröd är godare.

Ja ni ser ju lite själva, inte direkt Bada Bing klass på burgaren. 
Maken testade deras coleslaw, ingen höjdare den heller. Så, helt ok och god snabbmat, men liksom inte så mycket mer.

Ikväll blir det lite kickboxing, fast ett teknikpass istället eftersom jag missade sparringen i måndags pga allmänna logistikproblem... Ska bli gött att få slå av sig lite ;-) Ha en skön lill-lördag!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar