söndag 28 december 2014

2014 i bilder

En liten sammanfattning av mitt år i fotoform =)

Testade att tävla i kickboxing och insåg att det inte var min grej. 
Jag har styrketränat, tränat lite mer, och fortsatt styrketräna. Varje vecka hela året, förutom på semestern, och jag måste säga att jag faktiskt älskar det. 
Formtoppade lite på våren, efter kickboxingtävling. Hittade en balans på kost och träning som jag kan leva med och trivs med. Känner mig stark och nöjd. 
Jag sprang, envist och långsamt. 
Vi åkte på semester till Frankrike med hela min familj, för att fira att mamma fyllde 60 år. 
I Frankrike firade vi också Lukas, som blev hela 4 år. 
Underbara land...
Vi var i Asterixparken utanför Paris. 
Hemma i Sverige igen firade vi mammas 60-årsdag med lite hönor, som iofs fick flytta hem till oss efter att ha provbott hos mamma i ett par veckor. 







Det blev lite mer fåglar för min del, med min första tatuering. 

...så vi blev hönsföräldrar. 
Sommaren bjöd på värme, och det blev bad och fiske. 
Den tidiga hösten var fantastiskt fin, men den sena blev bara grå. 
Halloween kom och gick. 
2014 blev också året när jag lägger lite mer krut på bloggens recept och bilder. 
Hönorna börjar betala tillbaka sig genom att lägga fantastiskt söta ägg.
Och den här stora killen fyllde 8 år, tappade en massa tänder, och började i andra klass. 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar