söndag 14 december 2014

Tur det snart är julledigt...

Shit vilken helg... Eller vecka, snarare. I fredags var det julfest - har dock inte ett enda foto från det, så ni får blunda och föreställa er nåt. Inte det. Nåt lite mer städat. Ja, typ så.

Eller tja, städat och städat, först var det en heldag med föreläsningar av lite olika slag, sen hade vi en timme på oss att fixa till oss (och förfesta lite), för att sedan gå upp och laga lite mat ihop med stjärnkocken Jan Lexö. Det senare blev liiiite mer jobb än jag tänkt mig, mest för att man var rätt trött ändå efter en heldag på jobbet, men ändå rätt trevligt. Sedan var det både mat och dans, mycket trevligt! Behöver jag tillägga att jag var oerhört trött och seg på lördagen?

Orkade i alla fall klä julgranen på lördagen, men för övrigt presterade jag inte direkt i överkant. 
Med lite dålig tajming (av mig) så hade vi sen lite julmöte med kickboxingen, dock väldigt trevligt ute i huskvarna stadspark med öppen eld, varm glögg och lite grillning.


Idag var det full rulle igen, Lukas skulle på sitt första egna kalas, och då passade jag på att springa upp på A6 för att göra klart de sista julklappsinköpen (typ).

Stor pojk nu, stolt i skjorta och finbyxor. 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar