måndag 9 mars 2015

Plötsligt så händer det

Det är ju rätt mycket som händer i huvudet när det blir några sådana här underbara, soliga vårdagar, och EN av de sakerna är att det helt plötsligt föds en liten, liten tanke om att det nog vore rätt skönt att ge sig ut och springa en sväng...

Ni som hängt med här ett tag vet att jag är urbota dålig på det där med att springa, och även när jag har gett det ärliga försök (tex hela förra sommaren, visst, bara typ 1 gång i veckan, men det är ju inte enda träningen jag ägnar mig åt) så hittar jag aldrig till (myten?) andra andningen... Men men, hinner maken hem i tid så att jag hinner innan solen går ner så är det inte HELT omöjligt att kvällens träning får bli någon form av "gud, jag dör, jag dör"-jogging i lugn mak... Eftersom jag är så kass på det (och kanske helt enkelt försöker springa "för fort") så blir liksom all form av löpning HIIT träning för mig, hahaha!

Det ser oerhört vackert ut ute idag ändå! Man måste bara älska en klarblå himmel!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar