torsdag 28 maj 2015

10-års bröllopsdag!

Det är helt galet. Idag har jag varit gift med Tobbe i 10 år!?!? Hur kan det ha gått så lång tid, det känns som det var för 3-4 år sedan typ... Vi har varit ihop i nästan 16 år, och träffades på Högskolan i Jönköping när vi var 20 (alltså, då är man ju typ jätteliten!!! Fast det tyckte jag ju inte just då förstås...).

Så här såg det ut för 10 år sedan:

Min bror närmast mig, och så min brudtärna Magdalena, bredvid maken står min mamma. 





Vi har varit igenom mycket de här åren, härliga tider, jobbiga tider, stressiga tider, roliga tider, sömnlösa tider och en massa tider där jag somnat ifrån kvällen i soffan ;-)

Vi har spelat ihop, skrattat ihop, gråtit ihop, bråkat, busat ihop, rest ihop, fått barn ihop och levt ihop. Jag tänkte jag skulle få fortsätta fira bröllopsdagar med den här underbara mannen, i många, många år framöver...



En bild från poolkanten i Spanien för ett par dagar sedan.
Haha, sen tittar man på lite gamla bilder, och då ser vi så små, så små ut...

Semester på kanarieöarna för ca 4 år sedan. 


Från vår 80-talsfest när vi fyllde 30 år. 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar