lördag 2 maj 2015

30 nånting

Jaha ja, så var man ett år äldre då, så att säga. Jag hade i alla fall en väldigt trevlig födelsedag igår, den började med hotellfrukost och avslutades med grillkväll hos grannarna, med kanongoda grillade revben, gott vin och makens egengjorda tiramisu som efterätt - inte dumt alls!

Av maken fick jag ett fint förkläde från Leilas kollektion, väldigt nöjd med det!
Dagen var lugn och skön och spenderades åtminstone till en viss del i soffan... 

...och när det blev för tråkigt blev det ett spontanbak av tunnbröd till grillen lite senare. 
Mjöl, salt, bakpulver, olivolja och vatten. Kan inte bli enklare...


Idag är jag minst sagt rätt seg, lyckades i alla fall bli av med huvudvärken (kan inte förstå vart den okm ifrån ;-) ) på träningen i morse, så jag fick ut NÅT av den i alla fall... Nu blir det horisontalläge i soffan och Walking Dead-maraton tror jag minsann!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar