fredag 26 juni 2015

Utomlandsträning

Haha, ja det var ju det med träning när man är iväg... Nästan alltid tänker jag att jag ska packa med löpardojorna (gjorde även det när vi var i Spanien) och träningskläder, men sen när det kommer till kritan så blir det sällan av. Det är ovant att springa i sån värme, och ärligt talat, på semestern vill jag inte ställa klockan för att ge mig ut tidigt...

EN gång har det faktiskt hänt, det var när vi "satt fast" en vecka utanför Paris förra året, vädret var halvdant och vi kunde inte göra så mycket, så tillslut fick min kropp ett pattryck och jag sprang 5 km - vilket var galet skönt, speciellt när man åkt mycket bil och suttit still.

Så ja, även i år kommer jag packa ner träningskläder och skor, så får vi väl se om andan faller på eller inte, i vilket fall tycker jag att ev. träning under semestern ska vara precis så prestigelös och kravlös som semesterlivet i övrigt är!


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar