onsdag 16 september 2015

Mångfald

Först av allt måste jag bara nämna ironin i att jag gick hem efter det här inlägget med någon form av känsla att jag verkligen ville spendera en härlig eftermiddag och kväll med barnen, bara för att finna att hela dagen exploderade i ett enda kaos av en väldigt arg mamma och två barn som hade hittat på dumheter. Verkligheten. Gravt överskattad...

Nåväl, i den här andan av omprioriteringar så försöker jag ju ta mig ut i skogen så mycket som möjligt, helst med barnen, men igår var Lukas och maken på fotboll och Oliver ville vara hos en kompis, så då fick det bli bara jag som åkte upp till Hallby för att knata runt naturspåret på 6 km. Hade bara mobilen med mig, men det är ju ändå kul att försöka fota saker man ser, ännu ett sätt att kombinera ett redan befintligt intresse med det här nya friluftslivet.

Nu vet jag ju att det kryllar av extremt duktiga fotografer där ute, på både hobbynivå och proffs, men jag tillhör ju inte riktigt dem utan här kommer en drös "alldeles vanliga foton", mest för att förmedla hur himlans vacker och varierande skogen är, på bara den här lilla slingan.








Hoppas med det här kunna förmedla lite lugn åt dig som läser! Ha en skön dag!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar