tisdag 3 november 2015

Mot mörkare tider

Den här hösten alltså... Vädermässigt så har den verkligen varit helt fantastiskt måste jag säga, även om mitt jobb, som vanligt på hösten, inte riktigt gett tid till att vara ute och njuta av det så mycket. Men ändå, det är ju faktiskt ändå trevligare att sitta och jobba i fint väder än i tråkigt, och helger har man ju alltid!

Faktiskt har den inte varit riktigt så hysteriskt jobbmässigt som jag befarade, och nästa vecka drar vår "sista" stora mässa igång (nu räknar jag inte Dreamhack som visserligen är minst lika stor men den ger inte just mig så mycket extrajobb), och därefter kan man ta tag i allt det man inte hunnit göra tidigare på hösten. Känns som det gick fort hit, fattar inte att det är november redan...

Man måste ju bara älska höstkläder däremot... Kängor och jeans, superskönt!


Annars vet jag inte riktigt vad jag gör, men det känns som de lediga stunderna är väldigt få - det är någon slags lustig grej som händer varje år när det blir mörkt tidigt tycker jag. Gillar inte alls det här att det är mörkt redan på tidig eftermiddag, mörka kvällar kan väl vara mysigt, men inte när man går både in och ut från jobbet i mörker.

Som vanligt den här årstiden, nu när man spenderar mer tid inne, så blir jag sugen på att göra om lite hemma, så i detta nu ligger ett gäng tapetrullar hemma och väntar, återkommer med lite bilder på detta!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar