torsdag 7 januari 2016

In i värmen

Jaha ja, så var då jullovet till ända. Det bästa med jullovet var helt klart att det kom lite snö, barnen har ju fått åka pulka, skidor och skridskor, och själv har jag åkt längdskidor (hittills). I går var jag ute och letade efter "Fridhem Ski Center" som dök upp så fint på nätet när jag googlade skidspår i Mullsjö (det är ju oftast mer snö där). I verkligheten visade sig detta "Ski Center" vara en åker! Dock med jättefina, lättåkta spår ska tilläggas, fast lite av ett pusslande att hitta dit.



Skrattade däremot lite gott åt mina vita, frysta hårtoppar efter åkningen... En kille med skägg såg helt fantastisk ut, för hela skägget såg ut som mina hårtoppar ungefär!

Jag hoppas ev. kunna åka även nedför en dag till helgen, Ulricehamn öppnar ju sina backar, även om det lär vara knökat med folk....

Idag startar som sagt var verkligheten igen, dock väldigt skönt att starta med en kortvecka, för from nästa vecka är det fullt ös som gäller, och det är alltid skönt att hinna landa lite innan, kolla mail och gå igenom sånt man inte hann med innan jul.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar