onsdag 17 februari 2016

Den vackraste paletten

I ett försök att få in lite mer vardagsmotion (och sol) i mitt liv så gick jag hem igår. Det är 7 km, så man får ha ganska gott om tid på sig, men ska man inte hämta barn eller har någon annan tid att passa så funkar det ju. Just vardagsmotionen blir det lite sådär med, när man står framför en dator hela dagarna, jag saknar just att liksom bara "gå runt" lite mer.

I alla fall, det var ju så galet fint väder igår, och man blir ju helt lycklig när man går utmed vätterstranden i solen! Hade bara med mig mobilen, men kunde inte låta bli att fota lite...
































Kan säga att det var liiiite tungt att gå uppför Dunkehallabacken när låren liksom hade frusit till isklumpar (medan resten av mig var hyfsat svettig dessutom). Men men, tanken är att jag ska göra samma promenad idag, eftersom maken hämtar barnen idag med.

Ha en skön onsdag!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar