måndag 8 februari 2016

Glöm helsvarta tights!

Idag när jag lämnat av Oliver på hans friidrott så tog jag en sväng upp till Intersport som hade tjejkväll, mest för att det blir ganska jobbigt att sitta på en träbänk i 1½ timme, och så är det ju alltid kul med lite inspiration. Och just inspiration, det var det faktiskt oerhört gott om! Tycker annars att träningsutbudet har gått ganska sakta framåt, det har varit svart och rosa ungefär, med lite olika variationer, men NU!?! Hela tjejavdelningen bara sprakade av alla möjliga färger, jag såg minst 5 tights jag gärna hade köpt hem, och ett helt gäng toppar därtill.

Tex tyckte jag att Reebok hade spottat upp sig en hel del - och nu när jag kom hem hade jag tänkt leta upp lite fina bilder på nätet och visa er, men jag har letat igenom de flesta sportsidorna utan att hitta ens hälften av allt fint som fanns i affären, så det får bara bli ett par, enkla exempel...

Reebok 650 kr






































Här har ni ett par till, som var supersnygga:

Reebok 600 kr






































Mitt råd är faktiskt egentligen att åk upp till nån av sportbutikerna och gå runt och kolla själv, hittar du inget du gillar så skulle jag bli förvånad!

Sen är det väl så för egen del att jag egentligen har de träningskläder jag behöver, och med semestern bokad så känner jag väl inte att jag kan motivera en ny träningsgarderob till mig själv... Men det kan ju ändå vara kul att kolla lite ibland. Mycket nöje!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar