torsdag 31 mars 2016

Blått är flott

Idag var jag så shoppingsugen så jag nästan skakade, det var evigheter sedan jag verkligen kände för att gå på stan. Flexade ut lite tidigare och gick i nästan två timmar på stan, och lyckades till och med hitta lite! En linneskjorta på Åhlens, en kofta på Lindex och en tröja på GinaTricot bland annat. Kände mig mycket nöjd!

Haha, kanske inte jättesvårt att ana färgen jag gick igång på idag....

Det finns ju en massa bloggare som är fantastiskt duktiga på att få till såna här bilder, kände idag när jag försökte att jag nog ska hålla mig till matbilder, hahaha....

Hittade ett par billiga örhängen med, men tyckte ändå de var lite söta (och blåa)

Hörni, i morgon är det FREDAG! Och bäst av allt - jag är ledig.... Flexar ut lite timmar för att få en dags påsklov med barnen, så jag hoppas på lite fint väder!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar