tisdag 8 mars 2016

Knorr

Ibland blir det lite tyst här, märker jag. Det är väl antingen såna dagar där det verkligen inte hinner hända något, eller så är det deppiga dagar. Att det man skriver här blir i stort sett positivt är ju inte så konstigt, men det är ju heller inte så konstigt att det är ungefär lika många negativa saker som jag inte skriver om - mitt eget val så klart. Bra reflektioner om sociala medier har både Blondinbella och Linda Hallberg haft på sistone - jag känner inte att jag drabbats själv av någon form av näthat men jag ser ju att det finns där ute, överallt. Lindas reflektioner handlar ju mer om den perfekta bilden som syns utåt, det gör mig lite kluven för jag VILL ju inte dela med mig av problem eftersom det känns privat, samtidigt tycker jag ju också att man visar en skev bild. Svårt det där.

Men men, vad händer här nu då... Jo, imorgon åker vi med jobbet på konferens. Till Ullared. Hm... Kanske inte mitt första val av konferensstället, men men. Hoppas nu då när vi ändå är där att man får åtminstone en liten stund på sig att gå på GeKås lite, barnen behöver nya vårjackor om inte annat.

Igår var jag hos en naprapat (på PlusRehab som ligger vid Atlantis SPA) för att knäcka till en låsning i bröstryggen. Tycker han är grymt duktigt, och han har dessutom mycket både fokus och erfarenheter med träning (lite gratis reklam, men många jag känner vill ju gärna ha tips på bra folk). Jag tycker att det är så galet fascinerande hur man kan lösa upp en spänning med bara ett litet knyck, när jag vinner drömvinsten på lotto ska jag se till att gå till någon sån person mycket oftare! Bokade in ytterligare ett pass, där vi ska kolla på min teknik i knäböj. Tyckte jag fått till tekniken rätt bra nu, men tydligen är det en del jag missar lik förbaskat - vilket gör att min höft/höger sida av ländryggen ständigt är irriterad. Ska bli riktigt, riktigt roligt och intressant!

Bara på en övrig notis så längtar jag just nu så galet mycket efter våren, att få plantera och greja ute i trädgården. Det
här är en ny planteringsbänk från IKEA, Hindö, som lanseras i maj tror jag. 



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar