fredag 1 april 2016

Friday Things

THANK GOD IT'S FRIDAY!
    Bild från http://sugarandcloth.com/
  • Alltså, vissa fredagar är ju bättre än andra - idag till exempel är jag ledig med barnen och har börjat morgonen med en stor kanna kaffe och riktigt ösig musik! Solen skiner och snart ska vi gå ett varv runt Munksjön, följt av lunch med maken på Rosegarden. Vardagslyx!
  • Jag tycker vi börjar fredagen med ett stort nöje, nämligen FILM! Hur skulle du förklara tex Titanic i en enda mening? Och vilken film är det här : "Leonardo DiCaprio wanders a frozen wasteland in search of an Oscar"? Älskar smart humor, svaren och mer hittar du här!
  • Med tanke på hur mycket jag ÄLSKAR sol och värme så bara måste jag varit en katt i mitt förra liv.. Bästa livsnjutarna ju, snacka om att ta tillvara på varje ögonblick!
  • Nu är det ju dags för Penséer och de är ju en sort av många blommor som har ätbara blomblad. Violer och ringblommor kommer ju senare, och jag tror att även Luktärt har ätliga blommor. Vad ska man då utnyttja all denna prakt till? Jo, såklart gör man en ätbar regnbågsdrink....

Med det så önskar jag er alla en helt fantastisk fredag och helg!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar