måndag 23 maj 2016

Festen

I fredags var ju Festen hos en kollega... 50 personer blev vi, och det var en fantastiskt rolig fest! Det var lekar (älskar lekar), mat och massor med liksom okomplicerat umgänge, hur välbehövligt och kul som helst!


Vi hade fina lagtröjor i vårt lag :) Lekarna var allt från att blåsa ballong till att backa med gräsklippare, och även om vi kom typ sist så tycker jag att vi nog hade det allra roligast! Kvällen blev helt perfekt faktiskt, vi var där redan vid fyra och hemma strax innan midnatt - perfekt när man är en kvällströttis som jag.

Det är ju nu alla roliga sommaraktiviteter börjar, den här veckan fortsätter det med traditionsenlig skolgårdsfest och lite sånt smått, men nu kommer ju den sköna perioden när man kan bjuda över kompisar på grillat och bara tjöta, hänga och umgås lite okomplicerat. Hur mycket mer levande känner man sig inte när det är lite varmt och ljust ute egentligen?!? Jag tror jag bor i fel land...

I helgen gjorde förresten maken en fantastiskt god rabarber-mojito, och jag lovar att komma med receptet på den under morgondagen!

Hur har din helg varit?

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar